26 Aralık 2012 Çarşamba

Re: [TMOZ:582587] Re: müfrdat ..eğitim birliği

mat- geo birleştirilse bir katliam olacağı düşüncesindeyim...
 
dersanelerin bile mat öğretmeni geo öğretmeni diye ayırdığı dersleri birleştirmek çok saçma,
 
bazı öğretmen arkadaşların geo yazılarını görüyorumda içinde ne bir şekil ne bir çizgi ve onlar geo yazılısı yaptıklarını iddia ediyorlar.
 
öğretmenleri eğitmeyi başaramadımız sürece dünyanın en mükemmel  sistemini koysalar nafile
 
ilk çıktığından beri yapılandırmacı eğitimi araştırıyor ve uygulamaya çalışıyordum, tam taşlar yerine oturacak iken Mustafa Yağcı hocamla tanıştım kendimi okadar cahil hissettimki...eğitime ihtyacımız var....
genelde çoğumuz lise öğretmenimizin anlatığı tarzda öğretim yapıyoruz.....
 
ben farklı bir sistem savunuyorum.....
matematiğin adını değiştirmek.  daha önce bu konuyu ayrıntılı olarak anlatmıştım

--
https://groups.google.com/forum/?hl=tr&fromgroups#!categories/tmoz
 
Tüm üyelerimiz, kendi gönderilerini ve arşivdeki diğer gönderileri etiketleyebilir. TMOZ arşivinden herkesin daha iyi istifade etmesi için her üyemiz yetkilidir. Yeni üyelerin mesajlarını denetleme ve onaylama yetkisi ve görevi her üyenin gruba bir minnet borcudur. Hem mesleki bilgi, hemde mesleki duyuru ve öneriler genel ahlak kurallarına uygun olduğu sürece paylaşılabilir, yine ahlaki ve medeni çerçevede karşıt görüşlerle insanların olaylara bakış açısının gelişmesine katkı sağlanabilir. Öğretmenlik mesleğine yakışır davranıldığı sürece hiçkimse bir başkasının paylaşımlarını, fikirlerini aşağılayamaz fakat medenice eleştirmesi de doğaldır burası kamuya açık bir platform olduğu için takdir ya da eleştiriye açık olduğu dikkate alınmalıdır.
 
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/
 
 

Hiç yorum yok: