26 Ekim 2012 Cuma

[TMOZ:561664] Re: İç çarpım üzerine

Tamam çok sevindim görüşmek üzere.

On 26 Ekim, 21:08, Barış Demir <barisbur...@gmail.com> wrote:
> Çalıştım Ayhan hocam, hatırlıyorum sizi. Sanırım iyi gitar
> çalıyordunuz ve eşiniz de bizim okuldaydı.
> Aslında ben sizi 1-2 hafta önce burda farketmiştim, yazacaktım ama
> aklımdan çıkmıştı.
> Güzel oldu böyle..
> Devamını özelden yaparız:)
> saygılar.
>
> On 26 Ekim, 18:29, Ayhan <ayhan...@gmail.com> wrote:
>
>
>
> > Barış hocam konu ile ilgisi yok ama bir dönem İnegöl lisesinde görev
> > yaptınızmı?
> > Ben Ayhan GÜNENÇ Mat.Öğrt.İsim benzerliği yoksa birlikte çalışmış
> > olmamız lazım.SAYGILAR.
>
> > On 26 Ekim, 16:33, Barış Demir <barisbur...@gmail.com> wrote:
>
> > >http://watewatik.com/1-unite-uzayda-vektorler/2012-10-16-21-37-05/ic-...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: