27 Ekim 2012 Cumartesi

Re: [TMOZ:561893] şikayetim var

mustafa yönet hocam görüşlerinize sonuna kadar katılıyorum. adı üzerinde " türkiye matematik öğretmenleri zümresi" yani kısa adıyla tmoz. okullarımıza matematik zümresini yaparken nasil başka branşta öğretmen arkadaşlarımızı almıyorsak burada da öyle olmalı. öğrenciye yardım etmek elbette bütün öğretmenleri mutlu kılar. aramıza almamak onları sevmediğimiz anlamına asla gelmez. burası dertlerimizin sorunlarımızın paylaşıldığı yer olalı diye düşünüyorum. türkiyenin hiç bir yerinde ve hiç bir okulunda öğrencilerin öğretmenlerle öğretmenler odasında oturup öğretmenlerle çay içtiğini düşünemiyorum. elbette diğer görüşlerini belirten arkadaşlarımın haklı tarafları var. ama tmozun bize özel olması taraftarıyım. özelimize de öğretmen olmayanın karışmasından hoşlamıyorum doğrusu.
saygılarımla

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: