19 Eylül 2012 Çarşamba

[TMOZ:547751] Re: eksen ygs sb üçgende açı

şaban hocam kusura bakmayın mutfak dolabları nı yaptırıyoruz acil
çıkmam gerekti.

Fakat öğrenci 7-8 tane soru sormuştu hepsini yaptım iyice havaya
girmiştim kendimce bunu da sorunca kesin yaparım diye düşündüm fakat
çember li hiç düşünmedim aklıma çok uzak düştü artık bu seçeneği
düşünmek gerekli.

On 19 Eylül, 17:14, ali burak güneş <aburakgu...@gmail.com> wrote:
> klasik bir çözüm daha var ama ygs sorusu için uzun geldi
>
> 19 Eylül 2012 17:09 tarihinde saban derya <sabande...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
> > kopyalı yapıştır yaptım hocam
> > sonrası merkezil çember geldi
> > yeşil kenarlar üzerine kurulu ikizkenar dik üçgenler eş üçgenlerdir
> > bir başka çözüm de her zaman vardır tabi ki hocam
> > dün enteresan bir kelime oyunu yaptım
> > sizle de paylaşayım
> > şu olasılıklı dünyada
> > neden olasılıksız düşünüyoruz
>
> > 19 Eylül 2012 17:05 tarihinde selim eren <terakk...@gmail.com> yazdı:
>
> > şaban hocam çok tesekkur ederim . Bugun bir öğrenci sordu uğraştım ama
> >> olmadı eve geldim baktım yine olmadı  fakat çember geçirmek aklıma
> >> gelmedi .   Çembder olmadan  kes yapıştır  denedim  boyle bir çözüm
> >> olabilir mi acaba ?
>
> >> On 19 Eylül, 16:49, saban derya <sabande...@gmail.com> wrote:
> >> > 19 Eylül 2012 16:20 tarihinde selim eren <terakk...@gmail.com> yazdı:
>
> >> > >  --
> >> > > --
> >> > > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> > > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> > > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> > > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >> > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >> >  135_2.jpg
> >> > 27KGörüntüleİndir
>
> >> --
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >  --
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: