17 Eylül 2012 Pazartesi

[TMOZ:547117] Re: Hangi yayin

Sınav dersanesi çalışanı olarak, sınav yayınlarının geçen yılki ygs matematik kitabını tavsiye etmedim, hep aynı tipte ve klasik sorulardı hiç orjinal sorular yoktu, ama lys matematik ve geometrisisi iyiydi, geliştiriyordu öğrenciyi...
Genellikle seviyeye göre kaynak tavsiyesi veriyorum ama, matematikte en çok tavsiye ettiklerim  karekök, fem, birey , kartezyen oluyor. Final ve fdd yi herkes bilir tamam iyi kitaplardır yılların tecrübesidir ama, tavsiye etmiyorum çünkü gereksiz yere zorluyor, bazen dıdısının dıdısını soruyor resmen...Geometride de birey, fem ve sınavı bitiren adamın pek bir sorunu kalacağını sanmıyorum. Bunun dışında üst düzey adamlara, ki daha görmedim etrafımda pek, onlara değerli hocamız MY nin kitaplarını ve hemen hemen pek bulunmayan Celal İşbilir hocamızın geometrilerini öneriyorum.
Temelden başlayanlara ise, sonuç yayınları fasikülleri, Kartezyen mavi seri (kolay) , ekseni tavsiye ediyorum.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: