16 Eylül 2012 Pazar

[TMOZ:546938] cabri 3d paylaşımlar

arkadaslar malum cogu okul akıllı tahtaya geçti... buralarda kullanılabilecek animasyonları paylaşalım... meb ve il milli eğtimler materyal havuzu için ugrasıyor... verdikleri adreslerde pek işe yarar bişey bbulamadım...
elimizdeki GPS, GEOGEBRA 3D VE CABRİ 3D leri paylaşalım... geogebranın eğitiminide biraz aldım ama ben cabri 3d yi daha cok sevdim...
bir çek sitesinden buldugum 3 d ler...
hepsini inceleyip türkçeleştirdim... ama cok guzel animasyonlar da var.. isteyenler onlara baksın... GPS çalışmalarda var... onlarıda paylaşabilirim...
selamlar...

--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: