10 Eylül 2012 Pazartesi

[TMOZ:545295] Ders Seçimi

Arkadaşlar giriş taban ouanı 420 civarında olan bir okulda çalışıyorum. Haftasonu ders dağılımı için okulda müdüre hanımla toplantı yapılacak. Hangi sınıfları almalıyım, matematik mi geometri mi daha iyi olur benim için bilemedim. Alanımda fena olmadığımı düşünüyorum ama bu yıl 10 sınıfları alıp dinlenmek istiyorum.  Mlaum son sınıf öğrencileri tenefüslerde bile sürekli soru sorma halindeler. Bu da yorulyr insanı. Öte yandan körelme riski de var. 11. sınıfların öğrencileri ile çalışmak da pek çok açıdan daha kolay malum. Hal böyle olunca karar veremedim. Siz bu yıl hangi sınıfları tercih ediyorsunuz? Bu konuda fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: