18 Eylül 2012 Salı

Re: [TMOZ:547432] Re: etkileşimli tahta metaryali var mı?


gökhan hocam o doküman dediğiniz şeyi biz yapacagız... o kadar eğitimi boşunamı verdiler... :) kendi tasarımım bir yar uzantılı dosyayı sizlerle paylasayım...  trigonometrinin sadece esas ölçü bölümü... hem etkinlik, hemde teknoloji var... bu yar dosyasına baglı 2 video, 2 resim ve bir woerd belgesi var...  onları eklemedim... 50 mb oluyor o zaman... örnek için yolluyorum... işte biz bunu yapmıyoruz...
10 kez paylasılan yıllık plan zümreleri dahi hiç bir yere bakmadan "bana yıllık plan gönderin" vari msj.ları görünce eminim sende kızıyorsundur...
2011 de yazılan ktap msj.larının altına banada yollayın diyen arastırmadan bakmadan yazan arkadasları görünce şaşırıyorsundur sende eminim..:)
gecen ben yazdım... cabri ile ilgili belki okumussundur... 12 geometriye ilk kez giriyorum... 3 boyutlularda ve uzay geometride görmeyi kolaylaştırmak için cabri 3d kullanacagım... calısma aradım... ne yazıkki yok...
eh be kardeşim 10 senedir  12 geometriye giriyorsun... hiç kimsemi hazırlamaz, 3 boyutlu birşey göstermez öğrencilerine... yada gösteren paylaşmıyor... (mecbur değil tabi...öncelikle bunun gerekliliğine inanmalı insan...)
bütün paralellik ve diklik aksiyomlarını çiziyorum... paylasırım...
üzerine alınma gökhan hocam... seni severim bilirsin..:)

--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: