10 Eylül 2012 Pazartesi

Re: [TMOZ:545270] Re: muharrem şahin

Yeni tanıştığım ve çok sevdiğim İstanbul Birey Dersaneleri Geometri zümre başkanı olan Cem Hocam la saatlerce eğitim sisteminden, matematik ve geometri öğretiminden bahsediyoruz. Cem Hoca yıllarca geometriye emek vermiş, işini seven ve sürekli güzel şeyler olması için çabalayan bir insan. Konu dönüp dolaşıp geometri öğretimindeki yanlışlara, eksiklere ve kitapların yetersizliğine geliyor. Konu üzerine konuşurken, kendisinde BENGÜ YAYINEVİ nin 2001 yılında bastığı DÜZLEM ve UZAY GEOMETRİ adlı bir ktap olduğundan bahsediyor. Kitaptan ve yazarından o kadar övgüyle bahsediyor ki anlatamam. Herkesin sürekli bahsettiği "Ispatsız matematik olmaz" sözüne dem vuruyor, ardından ekliyor, o kitapta herşeyin ıspatı var diyor. Sonra kitaptan aldığı birçok soruyu geçmiş yıllarda derste çözdüğünü ve o soruların bir çoğunun ÖSS_YGS_LYS gibi sınavlarda çıktığını ve öğrencilerinin o kitap sayesinde netlerinin yükseldiğini, istedikleri yerleri kazandıklarını söylüyor. Ben heycanlanıyor ve araya girmek istiyorum, bir şeyler söylemek için ama o kadar güzel şeylerden bahsediyorki, büyük bir mutlulukla dinliyorum. Bir süre sonra dayanamayıp araya giriyorum, siz diyorum MUHARREM ŞAHİN hocam dan bahsediyorsunuz. Heyecanlanıyoruz, tanıyormusun diyor, bende büyük bir gururla evet diyorum(Bu güzelliklerden kendime pay çıkarırcasına). Benim Muharrem Hocaya bir teşekkür borcum var diyor, Hemen arayalım bunu siz söyleyin diyorum. Sonra Muharrem Hocam la Cem Hocam telefonda konuşuyorlar. Cem Hocam bana söylediği o güzel duygularını Muharrem Hocam a da iletiyor.
        Sürekli düşündüğüm birşey tekrar tekrar aklıma geliyor. bu kitaptan herkes faydalanmalı.Sürekli konuşuyoruz, yayınları, kitapları eleştiriyoruz,ıspatın öneminden bahsediyoruz,çözümden çok çözüm yollarının öğretilmesinin önemli olduğunu söylüyoruz. İşte elimizde böyle nadir bir kitapa ve insana ulaşma şansımız var. Bunları değerlendirelim. Şunu da söyleyeyim, kendisi yayınevi yada dersane sahibi değil, imkanları sınırlı bir Matematik Emekçisi, bildiği herşeyi paylaşmaktan elindeki tüm imkanları bunlar için harçamaktan çekinmeyen bir insan ama değersiz şeylerin peynir ekmek gibi satıldığı bir ülkede böyle kaynakların onlarla yarışmasının pek imkanıda yok. Biz öğretmenlere çok şey düşüyor. Öncelikle kitaba sahip olmamış öğretmen arkadaşlarımın, hemen bu kitabı edinip ne demek istediğimi gözleriyle görmelerini istiyorum.Birçok yeni çalışmasının olduğunu ve yakın zamanda da bu çalışmalarının piyasadaki birçok ihtiyacı gidereceğinden eminim. (Özellikle vektörlerle ilgili) O çalışmalarıda sabırsızlıkla bekliyoruz.
           Bu söylediklerimin altına imza atacak TMOZ da birçok değerli öğretmenim olduğundan da eminim.(İçimden gelenleri yazdım, umarım Muharrem Hocam dan fırça yemem :)))

Bu konudaki iletişimi

<muharrem49@gmail.com>

0533 625 56 40 no'lu telefon

üzerinden yapabilirisiniz.



10 Eylül 2012 17:39 tarihinde violinerist@hotmail.com <violinerist@hotmail.com> yazdı:
E mail yada tel numrasını nasıl edinebiliriz?
On 10 Eylül, 17:13, yasin <yasinta...@hotmail.com> wrote:
> > Muharrem hocam, İnternet ortamında kitap okumak istiyorum,kitaplarınızı
> > burada paylaşabilir misiniz?Saygılarımla...- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf






--
Kemal Hasoğlu Lisesi
Bahçelievler İstanbul

HAYDAR DOOOST


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: