9 Eylül 2012 Pazar

Re: [TMOZ:544923] AKILLI TAHTA ???

Hocam Şunu da ekleyeyim bari
 
Bizim okulda akıllı tahta yok
 
Sınıflarda projeksiyonda yok
 
Bazı sınıflarda piriz bile yok
 
Elimde bilgisayar, projeksiyon, 20 metrre kablo ve grafik tabletle bir sene sınıf sınıf  dolaştım. Ama akıllı tahta ile kullanılan programları internetten indirip kullandım. Fatih projesiyle gelen programlardan daha iyi akıllı tahta programları var. Mesela Smart Board yazılımı harika bir program.
 
Yeni akıllı tahta döşenmeye başlamış okula geçen gün görme fırsatım oldu. Ama benim için değişen tekşey artık hamallık yapmayacak olmam. Kısaca Hocam, herşey bizin neler yapabilirim diye düşünmemizle başlıyor. O zaman akıllı tahta bile yetmiyor.
 
Şu aralar VisualBasic.Net öğreniyorum derste kullanmak istediğim bazı programlar var.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: