6 Eylül 2012 Perşembe

Re: [TMOZ:544353] celal işbilir hocama

Hocam bana gönderin adresi bizzat ilgileneyim...

iPad’imden gönderildi

6 Eyl 2012 tarihinde 16:14 saatinde, geometri <gmtradem@hotmail.com> şunları yazdı:

merhaba hocam geçtiğimiz ay grupta geometride değişen yeni müfredata uygun ygs-lys hazırlık kitabı için ekstrem e mail atın size örnek gönderirler demiştiniz bende bir defa değil bir kaç defa mail attım ama hiç haber yok kitaptan piyasadan alayım diyorum ama bulamıyorum kitapçılarda. Dersanede derslere başladım ama adam akıllı meb e uygun geometri kitabı yok öğrencilere şu yayın dan çalışabilirsiniz diyemiyorum. Mümkünse sizde varsa sizin gönderme durumunuz olabilir mi? olabilirse mail ile adresimi yollayayım. şimdiden teşekkürler

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: