22 Ağustos 2012 Çarşamba

[TMOZ:541185] Ankarada açık olan okullar hakkında bilgi.

Çankaya Anadolu Lisesi
Yıldırım Beyazıt Anadolu Lisesi
Pursaklar Ayyıldız Anadolu Lisesi
Ankara Anadolu Lisesi
Keçiören Anadolu Lisesi
Esenevler Anadolu Lisesi
Cumhuriyet Anadolu Lisesi
Reha Alemdaroğlu Anadolu Lisesi
İncirli Anadolu Lisesi
Keçiören Anadolu İmam Hatip Lisesi
Etlik Anadolu İmam Hatip Lisesi
Hacı Bayram Anadolu İmam Hatip Lisesi

Ankara da çalışan arkadaşlardan yukarıda yazılan okullar hakkında bilgi sahibi 
olanların yorumlarını özelden paylaşmalarını rica ediyorum.


--

Ben sanırdım âlem içre bana hiç yâr kalmadı

Ben beni terk eyledim gördüm ki ağyâr kalmadı.

                                                          Niyazi Mısrî

     SAKARYA

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: