18 Ağustos 2012 Cumartesi

[TMOZ:540674] Re: GRAFİK TABLET

ben uc logic 5540 kullandım bi arkadaşın da wp8060 ı vardı onu da
kullandım. ucuz yollu iş gören tabletler. ama biraz daha iyi birşey
diyorsanız wacom bamboo pen&touch cth470 derim. normal kalemle deftere
yazdığım yazıdan daha güzel yazıyorum . öneririm. ayrıca dokunmatik
olduğundan parmaklarınızla ipad gibi kullanabilirsiniz. büyültme
küçültme sayfada gezinme tıklama döndürme vs. parmaklarla çok pratik.
ben mouse kullanmıyorum bamboo yu aldıktan sonra

On 18 Ağustos, 12:49, ozan <ozan_a...@hotmail.com> wrote:
>   UC-LOGİC LAPAZZ WP8060 marka A5 boyutunda  grafik tablet almayı
> düşünüyorum.Kullanımı,boyutu vb.konularla ilgili tecrübelerinizi ve varsa
> başka marka önerilerinizi öğrenebilirmiyim?

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: