25 Ağustos 2012 Cumartesi

Re: [TMOZ:541785] Tezli Yüksek Lisans Yardım

Varsa istatistik yoksa egitim alanini sec.ben analizden yaptim cok zor gercekten
25 Ağu 2012 13:19 tarihinde "burhank78" <burhank78@gmail.com> yazdı:
>
> İlköğretim matematik öğretmeniyim, alanımda tezli yüksek lisans yapmak istiyorum.Aşağıdaki bölümlerden hangilerini tavsiye edersiniz?
> 1 - Analiz ve Fonksiyonlar teorisi (4 kişi)2- Uygulamalı Matematik (5 Kişi)3 - Topoloji  (2 Kişi)4 -Cebir ve Sayılar Teorisi (3 kişi)
>
> pazartesi günü başvuru yapıcam, yardımlarınızı bekliyorum.
>
> --
> --
> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>  
> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>  
> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>  
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>  
>  
>  

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: