24 Ağustos 2012 Cuma

Re: [TMOZ:541493] Re: Resimdeki yanlışı bulunuz

Evet o seviyeye inmek zor. İki tarafta şeker olsa güzel olurdu.
Saygılar

KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni

24 Ağu 2012 17:24 tarihinde "kemal aydin(ÖĞRETMEN) &lt;mukeye@gmail.com&gt;" <mukeye@gmail.com> yazdı:
Benim bir oğlum var, 1.sınıfıbu sene  bitirdi, bazan onunla  mat, çalışırken  seviyesine  inmede  zorluk yaşıyorum:)  annesi  beden eğitimi  mezunu:)  o benden daha  somut  şekilde  anlatabiliyor:)  kaç gün önce   sayı problemlerinin yer aldığı bir test çözmeye çalıştık beraber:)
hangi sayının 2 katının ,4eksiği...falen gibi:) ben problemi  tersten    çözmeyi  öğretmeye  çalıştım::) toplama ise  çıkarma    çarp. ise  bölme yaparak  başa  gitme  :) tekniği benim kolayıma  gelen oğlum için zor  oldu tabi,bizde   daha  basit  bir  şekilde  parmak hesabı ile  nerdeyse  kavramasını sağlamaya çalıştık,:) netice olarak   o yaşlardaki çocuklar için matematik anlatmak  hiç te rahat değil:)

24 Ağustos 2012 17:06 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
biz  fazla  iiyiz onlara  göre  bu yaştaki  çocuk eğilirse  kalkamaz bidaha:))))))))))))))

24 Ağustos 2012 17:04 tarihinde Köksal yiğit <koksalyigit@gmail.com> yazdı:

İki taraf da şeker olabilir. İki taraf da aatı olabilir ama bir taraf şeker bir taraf sayı olunca olmuyo. Ağaç yaşken eğilir: )

KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni

24 Ağu 2012 16:56 tarihinde "saban derya" <sabanderya@gmail.com> yazdı:

olay şu sayı örüntüsünü yakalatmak .
çocuk için belkide bu ne dediğiniz de beş diyebilir peki bu ne o da dört diyebilir .
çünkü sayılardan yeni haberi olan çocuk olayı yine sayılarla açıklayacaktır
piaget özümseme uyumsama açıklamalarından aklımda kalanları birleştirmeye çalıştım 

24 Ağustos 2012 16:52 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
bence  ilginç değil, okul öncesi bir  öğrenci için, ama  bize  sorulursa   olmaz deriz:) aynı cins olmadıklarından  +şeker+4=4 şeker+4 deriz:))))

24 Ağustos 2012 16:49 tarihinde Köksal yiğit <koksalyigit@gmail.com> yazdı:

Toplama mantığı. Kaliteli bir yayının okul öncesi kitabı. Ama şekerlerle sayıyı toplatmış. İlginç geldi baba.

KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni

24 Ağu 2012 16:26 tarihinde "Hasan ILGAZ" <hasanilgazz@gmail.com> yazdı:

ne tür bir yanlış arıyoruz?
merak ettim cevabı..

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
Ey Yolcu,

Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen
adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).

                                            Ş.N(ks)ve AHG(ks)


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--
Ey Yolcu,

Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen
adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).

                                            Ş.N(ks)ve AHG(ks)





--
Ey Yolcu,

Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen
adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).

                                            Ş.N(ks)ve AHG(ks)


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: