Evet o seviyeye inmek zor. İki tarafta şeker olsa güzel olurdu.
Saygılar
KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni
Benim bir oğlum var, 1.sınıfıbu sene bitirdi, bazan onunla mat, çalışırken seviyesine inmede zorluk yaşıyorum:) annesi beden eğitimi mezunu:) o benden daha somut şekilde anlatabiliyor:) kaç gün önce sayı problemlerinin yer aldığı bir test çözmeye çalıştık beraber:)
hangi sayının 2 katının ,4eksiği...falen gibi:) ben problemi tersten çözmeyi öğretmeye çalıştım::) toplama ise çıkarma çarp. ise bölme yaparak başa gitme :) tekniği benim kolayıma gelen oğlum için zor oldu tabi,bizde daha basit bir şekilde parmak hesabı ile nerdeyse kavramasını sağlamaya çalıştık,:) netice olarak o yaşlardaki çocuklar için matematik anlatmak hiç te rahat değil:)
24 Ağustos 2012 17:06 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
biz fazla iiyiz onlara göre bu yaştaki çocuk eğilirse kalkamaz bidaha:))))))))))))))24 Ağustos 2012 17:04 tarihinde Köksal yiğit <koksalyigit@gmail.com> yazdı:
İki taraf da şeker olabilir. İki taraf da aatı olabilir ama bir taraf şeker bir taraf sayı olunca olmuyo. Ağaç yaşken eğilir: )
KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni24 Ağu 2012 16:56 tarihinde "saban derya" <sabanderya@gmail.com> yazdı:olay şu sayı örüntüsünü yakalatmak .çocuk için belkide bu ne dediğiniz de beş diyebilir peki bu ne o da dört diyebilir .--çünkü sayılardan yeni haberi olan çocuk olayı yine sayılarla açıklayacaktırpiaget özümseme uyumsama açıklamalarından aklımda kalanları birleştirmeye çalıştım
24 Ağustos 2012 16:52 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <mukeye@gmail.com> yazdı:
bence ilginç değil, okul öncesi bir öğrenci için, ama bize sorulursa olmaz deriz:) aynı cins olmadıklarından +şeker+4=4 şeker+4 deriz:))))
24 Ağustos 2012 16:49 tarihinde Köksal yiğit <koksalyigit@gmail.com> yazdı:Toplama mantığı. Kaliteli bir yayının okul öncesi kitabı. Ama şekerlerle sayıyı toplatmış. İlginç geldi baba.
KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni24 Ağu 2012 16:26 tarihinde "Hasan ILGAZ" <hasanilgazz@gmail.com> yazdı:ne tür bir yanlış arıyoruz?merak ettim cevabı..--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Ey Yolcu,Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Ey Yolcu,Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
Ey Yolcu,Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).Ş.N(ks)ve AHG(ks)
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder