21 Ağustos 2012 Salı

Re: [TMOZ:541038] Re: Stajer matematik öğretmeni aranıyor

bu platformda daha önce bir dershanede müdür olan bir arkadaşım stajyer öğretmen aramış ve benden bir rica da bulunmuştu. Bende burada bu isteği yazdım. Bir çok arkadaş sömürüden filan bahsetti. Sanki yaşadığımız çağda hiç sömürü yokmuş gibi.. Oysa ben bu zamanda iş bulmanın ne kadar zor bir durum olduğunu bilerek belki buralarda kendini bulmak isteyen ama sömürüyü de fark eden ama bir şekilde paraya ihtiyacı olan bir çok insan olabileceğini düşünerek yazdım. Ama ben kötü oldum. Bu sisteme çanak tutan biriymiş gibi gösterildim. Oysa çok safiyene duygularla yazmıştım. Bu başlığı açan arkadaşa allah sabırlar versin.

21 Ağustos 2012 18:14 tarihinde baris kahvecioglu <baris2357@gmail.com> yazdı:
Kusura bakmayin huzur kacirmak istemem.Yazilanlar bazen kalp kirici olabiliyor,haketmediğimi dusundugum ithamlarla karsilasmak biraz gerdi sanirim.Kalbini kirdigim arkadasim hakkini helal etsin lutfen.

İsin asli şu.bahcesehirde buromda islerime yardimci olabilecek ve sadece benim sorularimla ogrencilere etut yapacak bir ogretmen ariyordum.bu isi iyi universiteleri kazanmis eski ogrencilerime yaptiriyorum şu an.istedim ki ek iş veya boş zamanini degerlendirmek isteyen bir Ogretmen veya ogretmen adayi hem para kazansin hem isi ogrensin,kendisini gelistirsin.bazi arkadaslarimiz ozel egitim kurumlarindan garip sebeplerle dislanabiliyor ve ummadiklari anda bosta kaliyorlar.bir faydam olsun istedim.vermeyi dusundugum bu hizmet icin velilerden extra ucret almiyorum.dolayisiyla ogrenci ve ogretmen icin karli, benim icin uzun vadede karli olacak bir uygulama.

Neyse cok uzadi bu baslik.ilgili arkadasimizdan ricam, amaci disina tasan bu basligi silmesi.

Herkese selamlar,sevgiler saygilar.
Baris kahvecioglu


On Tuesday, August 21, 2012, murat yalcin <gmuratyalcin@gmail.com> wrote:
> Her tasın altında conan aramak adet oldu TMOZ da.....
>
> 21 Ağu 2012 15:05 tarihinde "baris kahvecioglu" <baris2357@gmail.com> yazdı:
>>
>> Sömurecek oğretmen ariyorum.gunde 18 saat calistiracagim ,ogle yemegini de kendi cebinden yiyecek.bol soru yazdiricam eve de bol tashih vericem,canini  cikaricam,az da para vericem.ilgilenenler arasin.ilgilenmeyen çorbasina baksin.
>> Hasbinallah venimelvekil.Allah kimseye fazla boş zaman vermesin.
>> Kardesim siz beni taniyormusunuz, ne kadar ucret verip hangi sartlarda calistiracagimi biliyormusunuz.
>> su ana kadar kac ogretmen yetistirip kac eser ortaya koydugumu ,calisma konseptimi biliyormusunuz?
>> On Tuesday, August 21, 2012, mersed <piensi00@gmail.com> wrote:
>> >  meb in son kararına göre stajyer öğretmenlik kavramı kalktı piyasanın uyanıkları boşa stajyer deyip öğretmeni ucuza getirmeye çalışmasın
>> >
>> > 24 Şubat 2012 Cuma 23:55:11 UTC+2 tarihinde baris2357 yazdı:
>> >>
>> >> İstanbul bahcesehirde çalışabilecek stajer matematik öğretmeni
>> >> aramaktayim.üniversite ogrencisi veya vakti olan m.e.b. Ogretmenleri
>> >> de olabilir.ilgilenen arkadaslarımın bari...@hotmail.com veya
>> >> 5323625265 (aksam 20:00-21:00 arasi) numaradan iletişime geçmesini
>> >> rica ederim.selamlar..
>> >
>> > --
>> > --
>> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>> >  
>> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>> >  
>> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>> >  
>> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >  
>> >  
>> >  
>> >
>>
>> --
>> --
>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>>  
>> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>>  
>> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>>  
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>>  
>>  
>>  
>
> --
> --
> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
>  
> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>  
> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>  
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>  
>  
>  
>

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 



--

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: