Market cap
Bu maddedeki bazı bilgilerin kaynağı belirtilmemiştir. Ayrıntılar için maddenin tartışma sayfasına bakabilirsiniz. Maddeye uygun biçimde kaynaklar ekleyerek Vikipedi'ye katkıda bulunabilirsiniz. |
Market cap, market capitalisation teriminin kısaltması. Bir şirketin piyasadaki hisse sayısının bir hissenin fiyatıyla çarpımına eşittir.
Yüksek market cap değerleri genelde bir şirketin benimsenmiş, kaliteli olduğuna ve kâğıtlarının sıklıkla ticaretinin yapıldığına işarettir. Her ne kadar bu rakam şirket değerinin bir göstergesi olsa da, değişen piyasa şartlarına bağlı olarak geçici bir niteliğe sahiptir.
Market cap her zaman bir şirketin gerçek değerini göstermeyebilir. 1990 sonlarında yaşanan .com patlaması sırasında bunun örnekleri görülebilir. Değersiz ve neredeyse iş yapmayan şirketlerin market cap değerleri, o dönemde bir anda astronomik değerlere fırlamıştır. Aynı şekilde bir şirketin işleri iyi olabilir, fakat kitlelerin dikkatini çekememesi sebebiyle market cap değeri beklenenin çok altında gözükebilir.
Market cap değerlerine göre şirketler şöyle sınıflandırılabilir:
- Small-cap: 1 milyar $ altında market cap
- Mid-cap: 1 – 5 milyar $ arasında market cap
- Large-cap: 1 milyar $ üstünde market cap
Small-cap kavramı kendi içinde şöyle sınıflandırılabilir:
- Micro-cap: 100 milyon $ altında market cap
- Nano-cap: 50 milyon $ altında market cap
Ekonomi ya da finans ile ilgili bu madde bir taslaktır. İçeriğini geliştirerek Vikipedi'ye katkıda bulunabilirsiniz. |
Beatrix (Hollanda kraliçesi)
Bu maddenin uygun bir bilgi kutusuna ihtiyacı olabilir. Bir tane ekleyerek Vikipedi'ye katkıda bulunabilirsiniz.
Bu maddede bir bilgi kutusu varsa lütfen bu şablonu kaldırın.Kraliçe Beatrix (d. 31 Ocak 1938), tam adıyla Beatrix Wilhelmina Armgard 30 Nisan 1980'den bu yana Hollanda Kraliçesi görevini yürütmektedir.
Kraliçe Beatrix'in vaftizini Belçika Kralı III. Leopold, Prenses Alice, Kontes Athlone, Prenses Elisabeth zu Erbach-Schönberg, Dük Adolf Friedrich vaftiz ebeveyni olmuşlardır. Beatrix 1 yaşına girdiğinde 1939 yılında kız kardeşi Irene doğmuştur. II. Dünya Savaşı sırasında Kraliyet ailesi Londra, Birleşik Krallık'a kaçmak zorunda kalmıştır. Bir ay Londra'da kaldıktan sonra annesi ve kız kardeşiyle birlikte Ottawa, Kanada'ya taşınmıştır. Bu sürede dönemin Hollanda Kraliçesi ve babası Londra'da kalmıştır. Kraliyet ailesi 2 Ağustos 1945'te yeniden Hollanda'ya dönmüştür. Üniversite eğitiminde sosyoloji, ekonomi, parlamenter tarih, anayasa okudu. Ayrıca Surinam kültürü, Hollanda Kraliyeti, uluslararası meseleler, uluslararası hukuk ve Avrupa hukukuyla ilgilendi.
1965 yılında Alman aristokrat Claus von Amsberg ile nişanlandı. Ancak düğünleri sırasında Amsterdam'da toplu bir protesto düzenlendi. Claus von Amsberg Alman Dışişlerinde diplomat olarak çalışıyordu. Ayrıca Nazi partisinin örgütlerinde yer almıştı. Amsberg ile evlenmekle birlikte Alman Nazizmi, Hollanda Kraliyetinin bir parçası haline geldi. Protestoda atılan sloganlardan bir tanesi de "Bisikletimi geri ver"di. Almanların işgali sırasında Hollandalıların bisikletlerine el kondu. Polis ile göstericiler arasında çatışmalar oldu. Ancak Claus von Amsberg zamanla kraliyet ailesinin popüler kişilerinden biri haline geldi.
30 Nisan'da kraliçe oldu. Kraliçeliği sürerken son yıllarda kraliyet ailesi üyeleri kraliyet ailesini açıkça eleştirmektedir. Bazı konularda Hollandalılar, Kraliyeti Hollanda toplumunda önemli bir role sahip bir kurum olarak görmek yerine, süregelen bir pembe dizi olarak görmektedirler. Beatrix'in diğer Avrupa monarşilerine göre daha fazla yetkisi bulunmaktadır. 2005 yılında kraliçeliğinin 25. yılında Hollanda televizyonlarıyla röportaj yaptı, Amsterdam, Dam Meydanı'nda bir konser düzenlendi.
Üç çocuğu bulunan kraliçenin Forbes dergisinin 2008 tarihli yazısında 14. zengin Kraliyet Kişisi olarak yer aldı.
20 Ağustos 2012 23:54 tarihinde Nihat Akgün <xneyney@gmail.com> yazdı:
Birim öğe
Vikipedi, özgür ansiklopediBir kümede herhangi bir öğeyle işleme girdiğinde aynı öğeyi verir. Genel olarak e ile gösterilir.
- Her a A için öyle bir e A vardır ki ea=ae=a.
ya da diger bir adiyla neutral Elemen denilebilir
Bu öğenin kümede biricik olduğu rahatlıkla gösterilebilir:
- Diyelim bu koşulu sağlayan iki birim öğe var: e ve e' . Eğer bu ikisini işleme sokarsak, e=ee'=e'e=e' olduğu görülür.
Matematik ile ilgili bu madde bir taslaktır. İçeriğini geliştirerek Vikipedi'ye katkıda bulunabilirsiniz. 20 Ağustos 2012 23:54 tarihinde Nihat Akgün <xneyney@gmail.com> yazdı:Hilbert'in uçlar aritmetiği
Vikipedi, özgür ansiklopedi
Matematik ile ilgili bu madde bir taslaktır. İçeriğini geliştirerek Vikipedi'ye katkıda bulunabilirsiniz. Alman matematikçi David Hilbert'in 1871'deki bir makalesinde[1] incelemiş olduğu hiperbolik geometri'nin Poincaré modeli için verdiği cebirsel geometrik yapı. Doğruların uçlarının oluşturduğu bir cisim ve bu cisim üzerinde tanımlı bir çarpımsal uzaklık fonksiyonu içeriyor. Öklit geometrisine ters olarak, doğruların koordinatları ve noktaların denklemleri bulunuyor.
Hiperbolik geometride her paralel ışın, hiperbolik düzlemin dışında bulunan bir noktada kesişir (bknz. izdüşümsel geometri). Ayrıca her yakınsak paralel ışın sınır çember denilen ideal noktalarda kesişir. Bu yüzden Hilbert, her ışının barındırdığı ideal noktaya "uç" terimini kullanarak her doğrunun tam iki uç ile tanımlanmasını sağlar. Noktayı da bir doğru demeti denklemiyle elde eder[2].
Bu şekilde yapılanmış cebirsel geometrinin üzerine bir hiperbolik analitik goemetri veya bir hiperbolik trigonometri inşa edilebilir. Böylece geometrik her problem uçların üzerine tanımlı bir cisim ile cebirsel bir probleme indirgenmiş olur.
Uçlarda Toplama
Öncelikle, toplama tanımında toplamın varlığını veren üç yansıma teoremini vermek gerekir.
- Sav (üç yansıma teoremi).
- Ortak uçları olan üç tane m, n, p doğrusu verilsin. Ucu olan öyle bir dördüncü r doğrusu vardır ki bu doğrudaki yansıma, diğer üç doğrunun yansımalarının çarpımına eşittir.
- ki burada , d doğrusundaki yansımayı ifade eder.
Şimdi buna dayanarak bir toplama tanımı verilebilir. Eğer yukarıdaki savda , n=0 ve alınırsa olarak tanımlanabilir:
ki burada herhangi bir için, o ucun doğrusundaki yansımasını ifade eder.
- Tanım.
- ucundan farklı herhangi iki , uçları ve doğrusundaki bir C noktası verilsin. A noktası, C 'nin doğrusuna olan yansıması ve B noktası da C 'nin doğrusuna olan yansıması olsun. O halde toplamı, ucundan farklı AB doğrusuna dik gelen kenarortay olarak tanımlanır.
Toplama, iyi tanımlıdır ve (H,+) kümesini birim öğesi 0 olan Abelci bir öbek yapar. Eğer kümesi tanımlanırsa, her uç düzlemdeki yakınsak paralel ışınların bir denklik sınıfı olduğundan, bu küme düzlemdeki tüm uçların kümesi olacaktır. Bu kümedeki her iki uç bir doğruyu temsil ettiğinden, toplama için birim öğe niyetine bir doğruyu sabitleyip onu uçlarına eşleyebiliriz.
Uçlarda Çarpma
Çarpmayı tanımlamak için öncelikle doğrusuna O noktasında dik, birim öğe niyetine bir doğru çekilebilir. Bu doğrunun bir ucuna 1 ve diğer ucuna da -1 denir. Bu şekilde doğrusunu A ve B noktalarında dik kesen doğruların uçları çarpımı; Öklitçi doğru parçaları cinsinden
- OA+OB=OC
eşitliğini sağlayan C noktasındaki dikmenin ucu olarak tanımlanır. Bu tanım aslında, paralel doğruların orijinle olan Öklitçi uzaklıklarının toplamı kadar uzaklıktaki paraleli üretmek sezgisidir. Daha matematiksel olarak,
- Tanım.
- doğrusunu dik açıda A ve B noktalarında kesen ile doğruları için yine o doğruyu C noktasında kesen doğrusu; A' noktası Anın bakışığı olmak üzere,
- BA'=OC
- eşliğini sağlayan doğrudur.
Bu tanımın, kümesini birim öğesi 1 olan değişmeli bir öbek yaptığı kanıtlanabilir. Artık bu iki işlemle birlikte kümesi, birimleri 1 ve 0 olan değişmeli bir cisim olur.
Kaynakça
- ^ Hilbert, "A New Development of Bolyai-Lobachevskian Geometry" (Bolyai-Lobachevski Geometrisinin Yeni bir Gelişmesi), 1971.
- ^ Robin Hartshorne, "Geometry: Euclid and Beyond", Springer-Verlag, 2000, 41. bölüm.
20 Ağustos 2012 23:53 tarihinde Nihat Akgün <xneyney@gmail.com> yazdı:
Cebirsel geometri, matematiğin bir dalıdır. Adından anlaşılabileceği gibi, soyut cebirin, özellikle değişmeli cebirin yöntemleri ile geometrinin dili ve problemlerini biraraya getirir. Çağdaş matematik içerisinde merkezi bir rol üstlenmesinin yanında, karmaşık analiz, topoloji, sayılar kuramı gibi matematiğin diğer dallarıyla yakın ilişkisi vardır.
Cebirsel geometrinin ilgilendiği temel nesneler cebirsel varyetelerdir. Bunlar geometrik nesne olarak polinom denklem sistemlerinin çözüm kümeleridir. Doğrular, çemberler, paraboller, kelebek eğrileri, Cassini ovallerini içeren düzlem cebirsel eğrileri, cebirsel varyetelerin en çok incelenmiş sınıfları arasındadır. Düzlemin bir noktası için, eğer koordinatları bir polinom denklem sistemini sağlıyor ise, bir cebirsel eğri üzerindedir denir.
Polinomların ortak sıfır kümeleri
Klasik cebirsel geometrinin ilgilendiği temel nesneler, polinomların bir kümesinin ortak sıfır kümeleridir, yani kümedeki bütün polinomların kökü olan noktaların kümeleridir. Örneğin 3 boyutlu R3 uzayında bir küre,
denklemini sağlayan (x, y, z) noktalarının kümesi olarak tanımlanabilir. Yine 3 boyutlu R3 uzayında bir çember,
denklem sistemini sağlayan (x, y, z) noktalarının kümesi olarak tanımlanabilir.
Matematik ile ilgili bu madde bir taslaktır. İçeriğini geliştirerek Vikipedi'ye katkıda bulunabilirsiniz. 20 Ağustos 2012 23:53 tarihinde Nihat Akgün <xneyney@gmail.com> yazdı:Sözcüğün Kökeni
Eski Yunanca matesis kelimesi matematik kelimesinin köküdür ve ben bilirim anlamına gelmektedir. Daha sonradan sırasıyla bilim, bilgi ve öğrenme gibi anlamlara gelen μάθημα (máthema) sözcüğünden türemiştir. μαθηματικός (mathematikós) öğrenmekten hoşlanan anlamına gelir. Osmanlı Türkçesinde ise Riyaziye denilmiştir. Matematik sözcüğü Türkçeye Fransızca mathématique sözcüğünden gelmiştir.[2]
20 Ağustos 2012 23:51 tarihinde taner kalyoncu <tanerkalyoncu@gmail.com> yazdı:haklısınız hocam çok derin bir tanımlama yapmışsınız benim hakkımda.aynen söylediğiniz gibi biriyim ben.20 Ağustos 2012 23:44 tarihinde Pİ44 <hatici71@gmail.com> yazdı:
Sayın kalyoncu karşınizda şahis yok.matematik öğretmeni var.öncelikle bunu unutmayınız.yazdıklarım sizi rahatsiz etmiş.zaten sizler kimsenin görüşlerine saygı göstermeyen hep bizim yazdıklarımız doğru diyen zümrelersiniz.
20 Ağu 2012 23:19 tarihinde "taner kalyoncu" <tanerkalyoncu@gmail.com> yazdı:
benim yaşadığım yerde ki nt ye özellikle sordum ve matematik dünyasını getirmediklerini söylediler.başka yerleri bilmiyorum.pi44 hocam yazdığınız özentisiz yazıdan dolayı size cevap vermenin boş olduğunu düşünüyorum zira sizin gibi şahıslarla polemiğe girmekten kaçınmışımdır hep.
20 Ağustos 2012 13:24 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:İlginçtir ben MD'yi hep NTlerden aldım... Ama Altın noktanın
kitaplarını getirmiyorlar sürümü yok diye...
> 20 Ağustos 2012 11:05 tarihinde Pİ44 <hatic...@gmail.com> yazdı:
On 20 Ağustos, 11:06, Pİ44 <hatic...@gmail.com> wrote:
> ha unuttum sayın hocam.bilimin ve matematiğin sağı , solu olmaz.bu bir
> gönül işidir.
>
>> > 20 Ağustos 2012 01:19 tarihinde taner kalyoncu <tanerkalyo...@gmail.com>yazdı:
>
>
>
>
>
>
> > HOCAM'' Nt mağazalarında satılmayan ALİ NESİN 'in matematik dünyası'' her
> > kitap her yerde satılmayabilir.cımbızla bulup çekip yazıyorsunuz.önyargılı
> > olduğunuz belli.sayın ali nesin hocam malatya fuarına geldi.dünya görüşümüz
> > aynı değil.ama ben büyük bir hevesle gittim.kitabını alıp ,imzalatmak ve
> > konuşmak için.ama nerde sayın hocam yüzümüze bile bakmadan kitabını
> > imzalayıp verdi.işte burdan kaybediyorsunuz sayın hocam.saygılarımla
> >> 19 Ağustos 2012 23:26 tarihinde murat alagoz <muratalago...@gmail.com>yazdı:>
> >> öncelikle babası köy enstitüsü mezunu olan bir aileden geliyorum ve pek
> >> bir siyasi görüşüm olmasada sol görüşlü ve atatürkçüyümdür.ama 2010 yılında
> >> Ankara da düzenlenen TUBİTAK Proje yarışmasında ki bir anımı
> >> paylaşayım.Samanyolu Koleji o sene Euler doğruları ile ilgili bir projeyle
> >> yarışmaya gelmişlerdi ve projlerinde GSP5 kullalınyorlardı yani Skechpad
> >> programı.Bu projeyi oldukça görsel bir hale getiriyordu ve anlamayı
> >> kolaylaştırıyordu.zaten o sene birinci oldular. nedir diye merakla standa
> >> baktığımda (öğrenci Türkiye olimpiyat takımındaydı bu arada) danışman
> >> öğretmen çok nazik bir tavırla beni karşıladı ve buyrun hocam yardımcı
> >> olayım dedi ve hiç üşenmeden bana GSP5 ayrıntısıyla anlattı.Biraz dinledim
> >> ve bizim standa dönmek zorunda olduğumu söyledim ve yine çok nazikçe bir
> >> daha buyrun hocam diye beni yol etti.ben bir kaç saat sonra unuttum ve
> >> baktım bizim standa gelmiş ve hocam işiniz yoksa tekrar anlatayım dedi ve
> >> hiç bişey atlamadan projeyle beraber GSP5 i anlattı.hiç de zorunlu
> >> olmadığı halde.Diyeceğim şudur.Bu insanları sevelim veya sevmeyelim.Bir
> >> kere iş ahlakına acayip önem veriyorlar.Aynı yarışmalarda askeri okulların
> >> standına gittiğimizde bizlere yukardan bakıyorlar ve asla projelerini
> >> paylaşmıyorlar.Dershanelerinde kızların ve erkeklerin ayrı binalarda
> >> olması,otobüs terminallerinden başlamak suretiyle ışık evlerine doldurulan
> >> üniversiteli fakir çocuklar ve beyin yıkama operasyonları, Nt mağazalarında
> >> satılmayan ALİ NESİN 'in matematik dünyası,televizyonlarında devamlı
> >> ERGENEKON pompalamaları,kapitalistleşmiş ve amerikadaki insanlardan
> >> uzaklaşmış ve AKP ile iyice siyasallaşmış bir cemaat yapısı ve daha neler
> >> neler...iki kefeli bir terazi koyun ve artılarıyla eksileriyle tartın hangi
> >> taraf ağır basar onu bilemem ama eğitim öğretim işinde acayip iyiler ve
> >> bizler atatürkçü ve biraz da sol görüşlü insanlar onlar kadar
> >> çalışmıyoruz.İşimizi en güzel şekilde yapıyoruz kendimizi parçalıyoruz ama
> >> onlar kadar çalışmıyoruz.Değerli hocam İbrahim Kuşcuoğluna bir gün sordum
> >> .Ne yapmalıyız İbrahim Hocam dedim cemaat okulları tüm yarışmalarda birinci
> >> oluyorlar onları geçemiyoruz dedim O da dedi ki ; Daha çok
> >> çalışmalıyız.evet bu bir gerçek biz onlar kadar çalışmıyoruz.Sorunda burdan
> >> kaynaklanıyor galiba...
>> >>> 19 Ağustos 2012 23:22 tarihinde murat alagoz <muratalago...@gmail.com>yazdı:
> >> benim sorduğum soruya cevap verilmediği müddetçede yazmayacağım.bu
> >>> başlıkta kırdığım öğretmenlerimden özür dilerim.ben zaten fikirlerimiz aynı
> >>> yada zıt olsun tmozun bütün öğretmenlerini seviyor hepsine saygı duyuyorum.
>
>> >>>> 19 Ağustos 2012 23:14 tarihinde serdar uzay <uzay1...@gmail.com> yazdı:
> >>> bana söylediğim şeyler üzerinden kelime oyunları yapıyorsunuz.zaten
> >>>> cemaati karalayan kitleler nedense somut değilde soyut şeylerle
> >>>> karalıyorlar.benim sorduğum sorulara cevabınız varmı yoksa ben zaten doğru
> >>>> olanın yanındayım.
>
>
> >>>> Malum bayram, gelen-gidenlerimiz oluyor.Mesajları yeni gördüm.
> >>>>> Çok uzatmayacağım.Öncelikle mesajımda ''sempati '' kelimesi
> >>>>> kullandım. ''sempatizan'' değil.İkisi arasındaki farkı anlatmaya gerek
> >>>>> yok.
> >>>>> Sayın öğretmenim sempatizanlık biraz(bayağı) FANATİKLİK oluyor.Sayın
> >>>>> öğretmenim sempatizan olmayınız.Doğrudan yana olunuz.Saygılarımla.İyi
> >>>>> akşamlar.İyi bayramlar.
>
> >>>>> --
> >>>>> --
> >>>>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >>>>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>>>> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >>>>> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>>>>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >>> --
> >>> --
> >>> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >>> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >>> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >>> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >> --
> >> Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
> >> Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
> >> Şu durmadan kurulup dağılan evrende
> >> Bir nefestir alacağın ,o da boştur boş!
> >> HAYYAM
>
> >> --
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın ,o da boştur boş!
HAYYAM
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın ,o da boştur boş!
HAYYAM
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder