19 Ağustos 2012 Pazar

Re: [TMOZ:540769] Re: Erdoğan talimatı verdi, dershaneler kapanıyor

Cemaatle ilgili bir anımı paylaşmak istedim. Cemmat-dersane falan demişken aklıma geldi yine.
 
Sene 2003 üniversite sınavına girmiştim daha yeni. Okuldan bir arkadaşımla görüşmüştük bir gün. Tercihleri mi konuşacaktık, yoksa puanlar açıklanmadan daha önce miydi tam hatırlamıyorum ama o zamanki gündem maddemiz zaten hep üniversite sınavıydı. Neyse arkadaşa telefon geldi. Dersaneden arıyorlarmış, oraya gitmelerini istemişler. Arkadaşım da haydi beraber gidelim dedi ve gittik. Adamın birinin elinde fotokopiyle çoğaltılmış sorular vardı. Arkadaşa verdi, dersanedeki arkadaşlarına dağıt dedi. Ben hiç konuşmadım sadece sınavlar bitmişken bu sorular ne acaba diye merak ettim. Dışarı çıktığımızda sordum arkadaşa, merakımı giderdi. Haftasonunda yapılacak olan polislik sınav soruları bunlar dedi. Öss si kötü geçenlere dağıtacağım dedi.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: