26 Eylül 2010 Pazar

[tmoz:361951] geometrik isptlar

10. sınıf geo kitabını ve programını yeni ayrıntılı incelemeye
başladım
ispat metodları bellidir, ama iki kolonlu ispat, paragraf ispat, akış
diyagramlı ispat diye bir ispat metodu ben bilmiyorum??

yeni kabul edilen programda da adamlar aynı ispatı aynı yöntemle
yapmışlar birinde 2 sütun birinde akış diyagramı gibi kutular hlainde
birinde de düz yazı gibi yapmışlar ama ispat metodları aynı
yaw hayret ettim allah aşkına bakın programa bu üç ispatın neresi
farklı? sadece şekil açısından farklı, bunlar bilimsel olarak kabul
görmüş standart yöntemler veya biçimler mi ki ??? nereden
çıkarmışlar.??? anlamadım

o zman aynı mantıkla şöyle ispat yöntemleri de türetilebilir?
nazım şeklinde ispat,
bu ispat şekildne ifadeler devrik cümlelerle anlatılır

el yazısı ispat;
bunla egik elyazısı kulllanılır


3 kolonlu ispat 1. kolona işlem 2. ye gerekçe 3 cü ye de hadef yzılır
vs...

yani bunlar olsa olsa bir yöntem degil bir insnaın kendi tarzı gibi
birşey olaiblir ben anlamadım? böyle bir satandart bana mantıklı
gelmiyor bilen birileri cvp lasın lütfen???


--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Hiç yorum yok: