25 Eylül 2010 Cumartesi

[tmoz:361650] Re: Fotoğraf Çekme İle İlgili Bir Soru

logitech diye webcam biliyorum(1,3 mp minimum)

On 25 Eylül, 15:06, sft sft <sfte...@gmail.com> wrote:
> Sayın hocalarım ve arkadaşlar;ben yapamadığım soruların fotoğrafını
> çekmek ve buradan siz değerli insanların yardımcı olmasını rica etmek
> istiyorum.Evde bir tane webcam vardı,ben bunu bilgisayara
> taktım,çallıştırdım,ancak gördüm ki sanırım megapikseli çok düşük
> olduğu için sorular bulanık bulanık çıkıyor ve hiç okunmuyor.Acaba
> bana tavsiyeleriniz nelerdir?Daha yüksel megapikselli bir webcam mi
> alayım?Eğer webcam al diyorsanız hangileri tavsiyenizdir,kaç
> megapiksel olanı tavsiyenizdir?Mesela sizlerin kolay bir biçimde
> soruların fotoğrafını çekip buraya aktardığınız webcam marka ve
> modellerini benimle paylaşırmısınız?Aslında digital fotoğraf makinesi
> almak en mantıklısı gibi duruyor ancak maddi durumum el vermediği için
> en uygun webcami en uygun fiyata almak isteyecem.Yardımlarınız için
> şimdiden teşekkür ederim,iyi çalışmalar....

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Hiç yorum yok: