21 Eylül 2010 Salı

[tmoz:360648] Test Sinavlarinin Degerlendirme Kriterleri Nasil Olmali?

Merhaba.
Daha once de yazmis ancak arkadaslarin goremedigini dusunerek tekrar
yazmayi
deniyorum.
Ben bir matematik ogretmeni olarak,ogrencilere uygulanan test
sinavlarinin
olcme ve degerlendirme kriterlerine gore nasil degerlendirilecegini
cesitli
kaynaklardan inceledim.Ancak tatmin edici bir aciklama bulamadim.
Ogrencilere uygulanan test sinavlarinin olcme ve degerlendirme
kriterlerine
gore nasil degerlendirilecegini ogrenmek istiyorum.Ornegin A kisilik
bir
sinifa B adet sorudan olusan bir test sinavinin degerlendirilmesi
nasil
olacaktir?Bu degerlendirme ortak sinav yapildiginda nota nasil
donusturulecektir.
Yardimci olabilecek arkadaslara tesekkur ederim.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Hiç yorum yok: